Kokouksen varaaminen ja suunnittelu

Kuinka voin varata kokoustilan tai kokouspaketin?

Ota rohkeasti yhteys myyntitiimiimme: myynti@hotellinuuksio.fi tai soita meille +358 9 8567 6880. Suunnitellaan teille mahtava kokous- tai tapahtuma Hotelli Nuuksiossa. Kerro meille toiveesi tapahtumaa koskien ja räätälöimme tarjouksen teille.

Myyntitiimimme auttaa teitä arkisin kello 9:00 – 16:30.

Miten myynti on auki?

Myyntitiimimme auttaa teitä arkisin kello 9:00 – 16:30.

Voinko perua varauksen viikonloppuna?

Kyllä voit. Voit lähettää meille kirjallisen perumisen sähköpostitse: myynti@hotellinuuksio.fi

Majoittuminen Hotelli Nuuksiossa sekä varauksien teko ja muokkaus

Kuka voi majoittua Hotelli Nuuksiossa?

Hotelli Nuuksiossa voit majoittautua yksityis- tai yritysasiakkaana. Yksityishenkilönä varauksen voi tehdä suoraan verkkokaupassamme täyttämällä ajantasaiset henkilötiedot sekä varmentamalla maksutiedot järjestelmäämme.

Voit myös varata majoituksen eri varausjärjestelmistä (kuten Booking.com).

Alle 18-vuotiaat eivät voi tehdä varausta.

Mitä jos minulla on ongelmia varausta tehdessä verkkokaupan kautta?

Ota rohkeasti yhteys myyntitiimiimme: myynti@hotellinuuksio.fi tai soita meille +358 9 8567 6880.

Myyntitiimimme auttaa teitä arkisin kello 9:00 – 16:30.

Mitä majoituksen hintaan kuuluu?

Lyhytaikaisen varauksen perushintaan kuuluvat valitsemasi huone, viikkosiivous sekä kaikkien vieraiden käytössä olevat yhteiset tilat. Lisäksi majoittumisen hintaan kuuluu saunan käyttö, aukioloaikojen ja varaustilanteen puitteissa.

Voinko majoittautua lemmikin kanssa?

Lemmikit ovat tervetulleita majoittumaan alkaen hintaan 25,00 € / viipymä. Mainitsethan varauksessasi, että matkustat lemmikin kanssa.

Huomioithan, että osaan huoneista lemmikkejä ei voi tuoda. Myyntipalvelumme auttaa teitä mielellään: myynti@hotellinuuksio.fi tai +358 9 8567 6880.

Kuika hinnoittelu toimii?

Lyhytaikainen varaus on verrattavissa tavalliseen hotellivaraukseen.

Lyhytaikaisen varauksen maksu veloitetaan aina varauksen alkaessa. Pidemmän varauksen hinnoittelu perustuu majoituksesi kestoon; mitä pidempään majoitut, sitä pienemmän kuukausimaksun maksat. Pidemmän varauksen ensimmäinen maksu veloitetaan aina varauksen yhteydessä tai sisäänkirjautuessa.

Voit maksaa varauksesi online-varausjärjestelmässämme pankki- tai luottokortilla. Voimme myös lähettää varauksesta maksulinkin jokaisen alkavan kalenteri kuukauden ensimmäinen päivä.

Voinko perua varaukseni?

Lyhytaikaisiin varauksiin on erikseen peruutusehdot, jotka ovat asiakkaalla tiedossa, ennen kuin varaus on vahvistettu eli maksettu.

Olethan yhteydessä valitsemaasi majoituskohteeseen sähköpostitse peruutukseesi liittyen. Voit kysyä lisätietoja varauksestasi ja peruutusehdoista sähköpostitse osoitteessa myynti@hotellinuuksio.fi tai soita meille +358 9 8567 6880.

Suosittelemme matkustajille henkilökohtaista matkavakuutusta (myös suomessa asuville). Näin voit hakea korvausta yllättäviin ja ennalta arvaamattomiin kuluihin ja menetyksiin. Hotelli Nuuksio ei vastaa asiakkaan haitasta, vahingosta tai kärsimyksestä, mikäli ongelma ei ole suoraan kytköksissä Unihomeen. 

Mitä majoituksen hintaan kuuluu?

Majoituksen hintaan kuuluu huone normaalivarusteineen sisältäen pyyhkeet ja lakanat, siivous 7 päivän välein, saunan käyttöoikeus yleisillä ajoilla, yhteistilojen käyttö ja aamiainen. 

Mitä varusteita huoneessa on?

Huoneissa on TV, pyyhkeet ja lakanat, oma kylpyhuone / wc ja lisätyyny. Huoneissamme ei ole jääkaappia tai vedenkeitintä. 

Voinko saada jääkaapin huoneeseen?

Yleisissä tiloissamme sijaitsevia jääkaappeja voi asiakkaamme käyttää. Hotelli ei vastaa kadonneista tai merkkaamattomien tuotteiden häviämisestä.
Huomioithan, että anniskelualueella omia juomia ei saa säilyttää jääkaapissa. Poistamme juomat välittömästi.

Saanko tuoda vieraita huoneeseeni? Saavatko vieraat käyttää majoitukseen kuuluvia tiloja ja palveluita?

Voit tuoda vieraita hotelliin, ja vieraat voivat käyttää suurinta osaa yhteisistä tiloista ja palveluista seurassasi muut naapurit huomioiden.

Saunapalvelut ovat majoitusasiakkaiden vieraiden käytössä erillistä maksua vastaan (yöpymismaksu).

Voinko maksaa varauksen vasta saapuessa?

Voit! Varatessasi huoneesi sähköpostitse myynti@hotellinuuksio.fi voit sopia maksusta paikan päällä. 

Korttitiedot kysymme ainoastaan, jotta voimme varmentaa varauksen.

Mitä maksuvaihtoehtoja on saatavilla?

Kohteissamme voit maksaa kortilla tai käteisellä.

Hyväksymme kaikki yleisimmät eurooppalaiset maksukortit ja American Express sekä Alipay- kortit.

Voit maksaa myös Apple Pay:lla ja Google Pay:lla.

Emme vastaanota shekkejä.

Sopimusasiakkaillemme laskutus on mahdollista. 

Voinko varata huoneen yrityskäyttöön tai yrityksen nimiin?

Huoneen voi varata joko yksityis- tai yritysasiakkaana.

Olethan yhteydessä yritysmyyntiimme myynti@hotellinuuksio.fi tai soita meille +358 9 8567 6880, niin autamme varauksessanne.

Ilmoitathan varausta tehdessä Y-tunnuksen (ALV-numeron), yrityksen toimihenkilön nimen sekä laskutustiedot. Laskutus on mahdollista ainoastaan yrityksille ja varaus tulee tehdä sähköpostitse.

Ilmoitathan erikseen majoittujien nimet, yhteystiedot, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen.

Voinko lyhentää tai pidentää varaustani?

Olethan yhteydessä myyntitiimiimme varauksen lyhentämis- tai pidentämiskysymyksissä.

Varausta voi pidentää saatavuuden mukaan.

Mikäli varausta toivotaan lyhennettävän, asiakkaalle ei palauteta maksuja käyttämättömistä öistä peruutusehtojemme mukaisesti.

Olen liikkeellä autolla, voinko pysäköidä autoni hotellin pihalla?

Hotellimme pihalla on maksuton pysäköinti.

Olen liikkeellä ladattavalla autolla, voinko ladata autoani?

Hotellimme pihalla kaksi Type2- laturia. Maksun latauksesta voi suorittaa vastaanottoon. 
Latausmaksu on 5 € / 24 h.

Voiko laukut jättää säilytykseen majoittautumisen jälkeen? 

Laukut on mahdollista jättää säilytykseen vastaanottoon aukioloaikojen puitteissa. 

Voinko vaihtaa huonetta kesken varauksen? 

Voit! Mikäli haluat vaihtaa huonetta kesken varauksen, olethan yhteydessä vastanottoomme tai myyntitiimiimme. 

Vaihdosta aiheutuvat lisämaksut tulee suorittaa vaihtotilanteessa.

Onko hotellissa hiljaisuus? 

Hotellissamme on hiljaisuus kello 22:00 - 07:00.
Hiljaisuuden rikkominen voi johtaa hotellista poistamiseen tai varoitukseen. 

Hotellissamme voi olla ennalta sovittuja juhlia, joista voi koitua äänihaittaa. Olethan yhteydessä päivystävään huoltonumeroon 045 660 2889 tai 040 134 1452, niin voimme auttaa äänihaitoissa teitä.

Sisäänkirjautuminen

Olen maksanut jo varauksen, miksi minun täytyy antaa korttitiedot?

Pyydämme korttitietoja ainoastaan rikkoumien ja mahdollisien haittojen korvausta varten. Huoneissamme ei ole minibaaria tai huonelaskutusta.

Emme veloita korttia koskaan ilman asiakkaan lupaa. (Maksupalvelulaki 30.4.2010/290, 62 §)

Miksi minun pitää antaa henkilötiedot, vaikka asun Suomessa?

Kysymme henkilötietoja (sosiaaliturvatunnusta tai henkilökortin tai passin numeroa) ainoastaan, jotta voimme tarkistaa tarvittaessa majoittujan henkilöllisyyden tai kansallisen vaaratilanteen sattuessa voimme luovuttaa tiedot Suomen viranomaisille ja turvallisuuspalveluille.

Esteettömyys

Onko Hotelli Nuuksiossa esteettömiä huoneita?

Huoneemme eivät ole virallisesti esteettömiä, mutta kohteessamme on huoneita, joissa voi liikkua pyörätuolilla ja kävelykepeillä. 

Huoneeseen suositellaan avuksi henkilökohtaista avustajaa. 

Yleisissä tiloissa, auloissa, käytävillä ja huoneissa on ovikynnykset (1,5 cm maksimissaan). 

Yleisissä tiloissa ja käytävillä on esteettömiä WC-tiloja. Yleisissä tiloissa, auloissa, käytävillä ja huoneissa ei ole tukikahvoja tai käsikaiteita. Kylpyhuoneissa ei ole avustusjakkaroita tai istuimia. 

Kohteissamme ei ole induktiosilmukkaa. 

Esteettömissä huoneissa on huomioitu tila pyörätuolille sängyn ja kalusteiden välillä. Huoneissa ei ole nostolaitetta. 

Sisäänkirjautuminen

Voinko kirjautua sisään aikaisemmin kuin kello 15:00?

Mikäli varaustilanne sen sallii, on aikainen sisäänkirjautuminen mahdollista toteuttaa. Voit tiedustella aikaisempaa sisäänkirjautumista vastaanotostamme saapumispäivänä.

Jos esimerkiksi saavut jo puoliltapäivin, ja huone on jo ehditty siivota, voimme luovuttaa huoneen aikaisemmin käyttöösi. 

Voiko muu henkilö suorittaa sisäänkirjautumisen puolestani?

Olethan yhteydessä vastaanottoomme, jotta saamme tietoon kolmannen osapuolen henkilötiedot, jotta voimme suorittaa sisäänkirjautumisen heidän kanssansa.

Huomioithan, että maksu varauksesta tulee olla suoritettuna, jotta sisäänkirjautuminen voidaan suorittaa.

Olen saapumassa kello 18:00 jälkeen, kun vastaanotto voi olla kiinni. Miten pääsen sisäänkirjautumaan?

Ilmoitathan vastaanottoomme myynti@hotellinuuksio.fi tai soita meille +358 9 8567 6888 ja kerrothan arvioidun saapumisajan ja mikäli olet lentämässä Helsinkiin, lennon numeron ja arvioidun laskeutumisajan. 

Vastaanottomme sulkeuduttua, lähetämme teille erikseen sisäänkirjautumisohjeet ja koodin avainten noutoboksiin, joka sijaitsee heti hotellin pääoven vieressä. Voitte noutaa avaimen koodin avulla. Avain käy kaikkiin pääoviin (ei hätäpoistumisteiden oviin) ja huoneen oveen. 

Uloskirjautuminen

Voinko myöhäistää uloskirjautumista?

Myöhäinen uloskirjautuminen on 20 € / tunti. 

Ilmoitathan vastaanottoomme ennakkoon myöhäisestä uloskirjautumisesta.

Mihin palautan huoneen avaimen?

Palautathan avaimet vastaanottoon aukioloaikoina klo 12.00 mennessä.

Jos vastaanotto on kiinni, voit pudottaa avaimen vastaanoton edessä olevaan keräysastiaan.

Ympäristöasiat

Ottaako Hotelli Nuuksio huomioon ympäristövaikutukset toiminnassaan?

Hotelli Nuuksio tekee töitä jatkuvasti vähentääkseen tilojensa aiheuttamaa ympäristökuormitusta.  

Suurin osa tilojemme käytön aiheuttamista ilmastovaikutuksista johtuu energiankulutuksesta. Suosittelemme aina asiakkaitamme myös ottamaan huomioon oman energian kulutuksen huoneessa. Hotelli Nuuksio tekee yhteistyötä (sähköyhtiö), joten sähkömme ei aiheuta päästöjä. Hotelli Nuuksion huoneet lämmitetään oman lämpölaitoksen hakepolttolämmöllä. 

Hotelli Nuuksio on EkoKompassi sertifioitu kohde.

Ovatko tiloissa käytettävät pesuaineet ekologisia?

Tiloissamme käytettävät pesuaineet ovat ympäristöystävällisiä. Olemme sitoutuneet päivittäisessä toiminnassa vähentämään ympäristön kuormitusta ja kiinnittämään huomiota kestävään toimintaan.

Liinavaatetoimittajamme Comforta on sitoutunut myös kestävän kehityksen edistämiseen, voit lukea lisätietoja heidän sivuiltaan: https://lindstromgroup.com/fi/yritys/vastuullisuus/

Takaisin ylös