Hotelli Nuuksio
Naruportintie 68
02860 Espoo
Vastaanotto: 09 8567 6888
Myyntipalvelu: 09 8567 6880
myynti@hotellinuuksio.fi
0741527-6
Jäljempänä käytetään nimitystä ”hotelli”.
Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja ostaessaan tuotteita ja palveluja hotellin Internet-palveluissa.
TUPAKOINTI JA LEMMIKIT
Tupakointi on ehdottomasti kielletty majoituskohteissa! Mikäli majoituskohteessa on tupakoitu, veloitamme puhdistuskulut (min. 300€). Tupakoida saa ainoastaan tupakointiin osoitetuissa paikoissa, joissa on tuhka-astiat.
Lemmikin saa tuoda vain huoneisiin, joissa lemmikit ovat sallittuja. Lemmikkieläinten mukanaolosta tulee ilmoittaa varausta tehtäessä. Asiakas on velvollinen korvaamaan mahdolliset lemmikin majoituskohteelle tai sen irtaimistolle aiheuttamat vahingot. Mahdollisista vahingoista on ilmoitettava välittömästi hotellin vastaanottoon.
SÄHKÖAUTOJEN LATAAMINEN
Sähkö-/hybridiautoja voi ladata Tesla-latauspisteissä hotellin pysäköintipaikalla. Autojen lataus muista seinä/tolppapistokkeista ei sisälly majoitushintoihin.
VAHINGOT
Varaaja on velvollinen korvaamaan majoitusajankohdan aikana majoituskohteelle tai sen irtaimistolle tahallisesti tai tahattomasti aiheutuneet vahingot. Aiheutuneesta vahingosta on heti ilmoitettava hotellin vastaanottoon.
HÄIRIÖTILANTEET
Mikäli asiakas ei hotellin henkilökunnan tai sen edustajan antamasta huomautuksesta huolimatta lakkaa aiheuttamasta häiriötä tai vaaraa samassa tai naapurikiinteistössä oleville, on hotellilla tai sen edustajalla oikeus purkaa asiakkaan tekemä varaus välittömästi. Kaikista toimenpiteistä aiheutuvat kulut laskutetaan asiakkaalta eikä maksettua vuokra- tai majoitushintaa palauteta.
HUOMAUTUKSET
Kaikki majoituskohteeseen liittyvät huomautukset ja valitukset on ilmoitettava välittömästi paikan päällä hotellin vastaanottoon. Mikäli asiakas ei ole lomansa aikana ollut yhteydessä mahdollisista epäkohdista, hän menettää oikeuden mahdollisiin hyvityksiin. Mikäli asiaa ei saada korjattua eikä asiaan saada tyydyttävää ratkaisua vuokrausaikana, asiakas voi tehdä kirjallisen huomautuksen hotellille viikon kuluessa majoitusvarauksen päättymisestä.
Varauksen yhteydessä sinun on ilmoitettava nimesi, asuinosoitteesi, puhelinnumero ja sähköposti sekä saapumis- ja lähtöajankohta. Emme käytä näitä tietoja markkinointiin tai muuhun tarkoitukseen, ellemme erikseen ole saaneet sinulta suullista tai kirjallista vahvistusta siihen. Varaus sitoo hotellia, kun se on vahvistettu suullisesti, kirjallisesti tai esimerkiksi sähköpostitse ja kun olet saanut siitä varausvahvistuksen. Hotelli voi asettaa varauksen ehdoksi erilaisia sääntöjä, varausmaksun suorittamisen tai varauksen vahvistamisen luottokortilla varauksen sitoutuvuuden edellytykseksi. Asiakas on velvollinen tarkistamaan varausvahvistuksen tiedot varausvahvistuksen saapuessa ja tarvittaessa peruuttamaan varauksen ennen maksun eräpäivää. Mikäli varaus on viime hetkellä tehty (1 – 3 päivää ennen saapumispäivää), tulee varaus peruuttaa ennen saapumispäivää. Epäselvissä tapauksissa ole hyvä ja ota yhteys hotellin vastaanottoon. Varausvahvistus on hyvä ottaa mukaan saapuessanne hotelliin digitaalisena versiona.
Varaus hintoineen katsotaan vahvistetuksi, kun asiakas saa kirjallisen vahvistuksen, joka sisältää varausnumeron Hotelli Nuuksiosta. Maksuvaihtoehdot käyvät ilmi tilausta vahvistaessa, varausta tehdessä tai paikan päällä varauksen edessä tai sähköpostitse.
Hotelli Nuuksioon varausta tehdessä veloitetaan asiakkaalta 100 % maksu heti.
Halutessasi perua varauksen, tulee sinun olla yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen myynti@hotellinuuksio.fi. Sähköpostissa tulee olla mainittuna Hotelli Nuuksion antama varausnumero tai henkilön nimi. Kaikki peruutukset tulee tehdä toimiston aukioloaikoina (maanantaista sunnuntaihin, klo 09.00–18.00) minimissään yksi päivä ennen tilauksen alkua.
Toivotut peruutukset vaativat Hotelli Nuuksion kirjallisen hyväksynnän. Jokainen peruutuspyyntö käsitellään yksitellen, vaikka samaan tilaukseen tulisi useita osaperuutuksia. Peruutusmaksu jokaiselle eri palvelulle mainitaan alempana.
Peruutusmaksu lasketaan erikseen jokaiselle perutulle palvelulle. No-show-tapauksista (haamuasiakas) veloitamme 100 % maksun. Jonkin sairauden tai COVID-19 ilmetessä, Suomessa tai maailmalla ilmenevän poliittisen tai yleisen lakon sattuessa tai äkillisessä sääolosuhteista johtuvista viivästyksistä, jotka vaikuttavat saapumisajankohtaan, noudatamme normaaleja varaus- ja peruutusehtoja. Asiakkaita suositellaan hankkimaan henkilökohtainen matkavakuutus, jolla näitä kuluja voi mahdollisesti kattaa. Hotellilla ei ole velvollisuutta hyväksyä peruutusta lääkärintodistuksen tai muun vastaavan perusteella.
Maksuehto:
Maksuehto yllä mainituissa varauksissa on 100 % ennen varauksen vahvistamista.
Mikäli asiakas ei ole maksanut varausta eräpäivään mennessä, perutaan varaus asiakkaalta automaattisesti. Asiakkaalta voidaan kysyä tilannetta varauksen ja maksun suhteen.
Eräpäivän käsite koskee fyysistä laskua, joka on toimitettu sähköpostitse liitteenä tai postitse. Eräpäivän käsite koskee myös maksulinkkiä, joka lähetetään asiakkaalle sähköpostiin.
Peruutusehdot:
Mikäli varaus perutaan 24 tuntia ennen saapumista, peruutusmaksua ei veloiteta ja varaus palautetaan asiakkaalle.
Mikäli varaus perutaan 0 - 23 tuntia ennen saapumista, peruutusmaksu on 100 % koko varauksen summasta.
Varausta on kuitenkin mahdollista siirtää eteenpäin saatavuuden mukaan puolella vuodella (6 kk), ellei toisin ole sovittu.
Halutessasi perua varauksen, tulee sinun olla yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen myynti@hotellinuuksio.fi. Sähköpostissa tulee olla mainittuna Hotelli Nuuksion antama varausnumero tai henkilön nimi. Kaikki peruutukset tulee tehdä toimiston aukioloaikoina (maanantaista sunnuntaihin, klo 09.00–18.00) minimissään yksi päivä ennen tilauksen alkua.
Toivotut peruutukset vaativat Hotelli Nuuksion kirjallisen hyväksynnän. Jokainen peruutuspyyntö käsitellään yksitellen, vaikka samaan tilaukseen tulisi useita osaperuutuksia. Peruutusmaksu jokaiselle eri palvelulle mainitaan alempana.
Peruutusmaksu lasketaan erikseen jokaiselle perutulle palvelulle. No-show-tapauksista (haamuasiakas) veloitamme 100 % maksun. Jonkin sairauden tai COVID-19 ilmetessä, Suomessa tai maailmalla ilmenevän poliittisen tai yleisen lakon sattuessa tai äkillisessä sääolosuhteista johtuvista viivästyksistä, jotka vaikuttavat saapumisajankohtaan, noudatamme normaaleja varaus- ja peruutusehtoja. Asiakkaita suositellaan hankkimaan henkilökohtainen matkavakuutus, jolla näitä kuluja voi mahdollisesti kattaa. Hotellilla ei ole velvollisuutta hyväksyä peruutusta lääkärintodistuksen tai muun vastaavan perusteella.
Verkkokaupassa tehtyihin, vahvistettuihin varauksiin sovelletaan eri peruutusehtoja kuin yllä olevassa kappaleessa mainitut.
Maksuehto:
Maksuehto verkkokauppavarauksissa on 100 % ennen varauksen vahvistamista.
Peruutusehdot:
Mikäli varaus perutaan 24 tuntia ennen saapumista, peruutusmaksua ei veloiteta ja varaus palautetaan asiakkaalle.
Mikäli varaus perutaan 0 - 23 tuntia ennen saapumista, peruutusmaksu on 100 % koko varauksen summasta.
Varausta on kuitenkin mahdollista siirtää eteenpäin saatavuuden mukaan puolella vuodella (6 kk), ellei toisin ole sovittu.
Tarjoukset koskevat vain uusia, ei kampanjan aikana peruutettuja ja uudelleen tehtyjä varauksia. Tarjoushinta on voimassa kampanjan voimassaoloaikana eikä sitä voi siirtää tarjouksen voimassaoloajan jälkeen muihin ajankohtiin, tai yhdistää muihin alennuksiin tai tarjouksiin. Tarjous on henkilökohtainen eikä se siirry tarjouksen voimassaoloajan päätyttyä nimenmuutoksen tai varauksen muutoksen yhteydessä toiselle matkustajalle tai varaukselle lisättävälle uudelle matkustajalle. Tarjoushintaisia huoneita ja lisävuoteita on saatavilla rajoitetusti ja hinta saattaa vaihdella saapumis- ja lähtöpäivän mukaan. Pidätämme oikeuden muutoksiin.
Näitä ehtoja sovelletaan varattaviin ja vuokrattaviin huoneisiin, tiloihin, tuotteisiin ja palveluihin. Yhteisesti näistä käytetään nimitystä "kohde".
Asiakas vastaa siitä että hän tutustuu varauskohteen/-kohteiden kuvaukseen ja ohjeistuksiin sekä varaukseen liittyviin ehtoihin.
Asiakkaan tekemä varaus on sitova siinä yhteydessä, kun tilaus-/maksuvahvistus on lähetetty asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
Asiakas maksaa varauksen valitsemansa maksutavan mukaisesti noudattaen maksutavan mukaisia ehtoja.
Varausjärjestelmä lähettää tilaus-/maksuvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.
Hotelli ei vastaa epäonnistuneesta varauksesta vaan asiakkaan tulee viipymättä olla yhteydessä Hotelli Nuuksioon tilanteen korjaamiseksi.
Hotelli ei anna takuuta siitä, että kohde on tässä tilanteessa yhä vapaa.
Mikäli kohde ei ole vapaa, rahat palautetaan tai tilalle tarjotaan mahdollisuuksien mukaan toista kohdetta.
Toteutuvan henkilömäärän vahvistus viimeistään kaksi viikkoa ennen tilaisuuden ajankohtaa. Hyväksymme - 10% muutoksen henkilömäärään ilmoitettuna 3 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Palvelut veloitetaan vahvistetun henkilömäärän mukaisesti.
Peruutusmaksu lasketaan erikseen jokaiselle perutulle palvelulle. No-show-tapauksista (haamuasiakas) veloitamme 100 % maksun myös laskutettavasta huoneesta. Jonkin sairauden tai COVID-19 ilmetessä, Suomessa tai maailmalla ilmenevän poliittisen tai yleisen lakon sattuessa tai äkillisessä sääolosuhteista johtuvista viivästyksistä, jotka vaikuttavat saapumisajankohtaan, noudatamme normaaleja varaus- ja peruutusehtoja. Asiakkaita suositellaan hankkimaan henkilökohtainen tai yrityskohtainen matkavakuutus, jolla näitä kuluja voi mahdollisesti kattaa. Hotellilla ei ole velvollisuutta hyväksyä peruutusta lääkärintodistuksen tai muun vastaavan perusteella.
Kuluton peruutus ryhmille 30 päivää ennen, ellei toisin sovita.
30-15 päivää ennen saapumista veloitetaan 50 % varauksen koko summasta, ellei toisin sovita.
14 päivää ennen saapumista veloitetaan 100 % varauksen koko summasta, ellei toisin sovita.
Huonejaot, ruokavalinnat, tarkka osallistujamäärä ja erikoisruokavaliot viimeistään 7 päivää ennen. Muussa tapauksessa hotelli ei vastaa, mikäli tiettyjä raaka-aineita ei ole saatavilla.
Ylivoimaisen esteen sattuessa (force majeure) voi hotelli purkaa varaukset. Asiasta ilmoitetaan viivytyksettä kohteen varanneelle asiakkaalle.
Asiakkaalla on tällöin oikeus saada maksamansa maksun takaisin.
Force majeure -esteen takia puretusta varauksesta asiakkaalle mahdollisesti syntyneitä kuluja ei korvata.
Tilaus tai varaus laskutetaan 7 päivää ennen tilauksen toteutumista ilmoitetun ja vahvistetun henkilömäärän mukaan, ellei toisin sovita. Mahdolliset hyvitykset käsitellään vastaanotossa saapuessa tai myöhemmin. Henkilömäärämuutoksissa mahdollinen -10 % muutos hyvitetään joko palveluina tai muuna hyvityksenä (esim. kulutusjuomalaskutuksessa).
Suuremmissa tapahtumissa (häät, valmistujaiset tai muut vastaavat, yli 30 hengen tapahtumat) laskutus ruokatuotteiden ja tarjoiltavien juomien osalta laskutetaan kuukautta ennen 50 % kokonaiskustannuksesta ja 14 päivää ennen tapahtumaa 100 % kokonaiskustannusten osalta. Myös tilavuokra laskutetaan 14 päivää ennen tapahtumaa.
Ehto sovitaan erikseen asiakkaan kanssa, ellei yleistä ehtoa noudateta.
Kohde on määritelty kohdekuvauksessa.
Asiakas ei saa tuoda omia alkoholipitoisia juomia ollenkaan hotellin alueelle. Mikäli asiakas tai ryhmä / ryhmän jäsenet nauttivat omia alkoholijuomia alueella, nämä havainnoidessaan takavarikoidaan ja tuhotaan sekä tästä koituu sakkomaksu 200 € asiakkaalle.
Asiakkaalla on varausaikana käyttöoikeus kohteeseen ja sen varustukseen sekä erikseen määriteltyihin palveluihin.
Jos varaaja huomaa kohteessa puutteita tai muuta huomautettavaa, on hänen viipymättä ilmoitettava siitä hotellin vastaanottoon.
Asiakas huolehtii kohteen asianmukaisesta käytöstä.
Kohde on asiakkaan käytössä kohdekuvauksessa määriteltynä aikana.
Lemmikkieläimet
Varaaja on täydessä vastuussa ja korvausvelvollinen lemmikkieläintensä aiheuttamista vahingoista.
Lemmikkieläimet on pidettävä kytkettyinä kansallispuistonalueella.
Lemmikkieläinten omistajien tulee kiinnittää erityistä huomiota majoituskohteen siisteyteen.
Lemmikkieläimen omistajan tulee noudattaa myös mahdollista erikseen annettua tarkentavaa ohjeistusta.
Vuokrakalustoa koskevat erityisehdot
Asiakkaan tulee tutustua välineistön turva- ja käyttöohjeeseen. Kalustoa tulee käyttää huolellisesti vain sille tarkoitettuun tavanomaiseen käyttöön. Vuokralleottaja sitoutuu tekemään turvallisuustarkastuksen vuokra-aikana. Vuokrakalustoa ei saa viedä maasta, eikä vuokrata edelleen. Vuokrakalustoa saa käyttää ainoastaan ehtojen sallimassa laajuudessa ja ainoastaan käyttäjän taitotasolle ja osaamiselle soveltuvissa suorituspaikoissa. Asiakas käyttää kaikkea kalustoa varusteineen aina omalla vastuullaan.
Asiakkaan tulee palauttaa kalusto välittömästi vuokrakauden päättyessä sovittuun paikkaan puhdistettuna ja muutoinkin samassa kunnossa kuin se oli vuokralle luovutettaessa. Vuokralleottajan on ilmoitettava viipymättä hotellin vastaanottoon, mikäli palautus viivästyy. Hotelilla on oikeus periä ylimenevältä ajalta 50% korotettu vuokra, mikäli muuta ei ole erikseen sovittu.
Asiakas on velvollinen korvaamaan vuokrauskalustolle vuokra-aikana huolimattomasta tai virheellisestä käsittelystä ja puutteellisesta huollosta aiheutuneet vahingot ja kustannukset. Asiakas on velvollinen korvaamaan vuokra-aikana tuhoutuneen tai kadonneen kaluston sen uushankinta-arvoon. Asiakas vastaa kuljetus-, turvallisuus- ja muiden määräysten noudattamisesta. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan kaikista välineissä ilmenevistä vioista hotelille välittömästi.
Hotelli vastaa kaluston normaalista kulumisesta aiheutuvista korjaustoimenpiteistä. Hotelli ei vastaa kaluston käytöstä tai rikkoutumisesta vuokralleottajalle mahdollisesti aiheutuvista välillisistä tai välittömistä kustannuksista tai vahingoista. Hotelli ei sitoudu toimittamaan rikkoutuneen vuokrauksen kohteen tilalle uutta laitetta, eikä korvaamaan työn keskeytymisestä aiheutuneita välillisiä tai välittömiä kustannuksia.
Asiakas on velvollinen korvaamaan hotelille vahingon, jonka hän on aiheuttanut kohteelle. Varaaja on vastuussa myös muista kohteessa vierailevista henkilöistä sekä heidän aiheuttamastaan vahingosta varauksen aikana.
Asiakas on velvollinen korvaamaan hotellille mahdolliset viranomaistahojen sakkomaksut vääristä hälytyksistä ja korvaamaan hotellille erikseen mainitun sakkomaksun haitasta.
Asiakas on velvollinen suorittamaan siivousmaksun hotellille, mikäli viipymän aikana on tehty merkittävää sotkua tai kohteessa on hotellin ulkopuolisia roskia. Siivousmaksu vastaa henkilötyötuntia ja materiaaleja, eli: 60 € / tunti. Oksennuksista tai ulosteista asiakasta laskutetaan siivousmaksun osalta: 200 € + henkilötyötunnit.
Hotelli ei korvaa luonnonolosuhteista, kuten hyönteisistä, eläimistä, kelirikosta tai odottamattomista säänvaihteluista asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvaa haittaa tai kuluja.
Mahdolliset valitukset ongelmista / puutteista on aina tehtävä mahdollisimman nopeasti aiheen ilmaannuttua paikan päällä.
Mikäli asiaan ei saada tyydyttävää ratkaisua tai siihen liittyy korvausvaatimus, tulee valitus lähettää viikon sisällä varauksen päättymisestä kirjallisesti.
Hotelli pyrkii käsittelemään valituksen mahdollisimman nopeasti, kuitenkin kuukauden sisällä, ilmoituksen vastaanottamisesta.
Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun tilaus on vahvistettu (tilausvahvistus/maksuvahvistus).
Tilausvahvistus/Maksuvahvistus toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse.
Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
Palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on alkuperäistä vastaavassa kunnossa.
Myös mahdollisen tuotepakkauksen on oltava myyntikelpoinen.
Ole yhteydessä myyntiin tarkempien palautusohjeiden saamiseksi.
Palautusoikeus ei koske kaiverrettuja eikä muita yksilöllisiä tuotteita, majoituspalveluja, ravintolapalveluja tai muita tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajan palveluja.
Noudatamme valmistajan tai maahantuojan määrittelemiä takuuehtoja.
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan.
Hotelli soveltaa palveluissaan luotettavia ja turvallisia maksuvälitystahoja.
Hotelli ei tallenna pankkiyhteys- tai luottokorttitietoja ulkosiin palveluihin. Pankki- ja korttitiedot tallennetaan ainoastaa yrityksen sisäisiin CMS- järjestelmiin.
Asiakas sitoutuu noudattamaan valitsemansa maksutavan mukaisia ehtoja.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Mikäli maksutapahtumaa ei ole saatettu onnistuneesti loppuun tilaushetkellä, hotelli ei käsittele tilausta.
Maksaminen hotelli laskulla (vain yrityksille ja yhteisöille)
Lasku on vain yritysten ja yhteisöjen käyttöön
Laskuun lisätään voimassaoleva arvonlisäverokanta, ellei toisin ole sovittu
Lasku on maksettava laskuun merkittyyn eräpäivään mennessä
Asiakas on velvollinen toimittamaan hotellille ajankohtaiset laskutustiedot. Väärissä laskutustietotapauksissa maksun eräpäivään ei voi vaikuttaa ja maksu tulee suorittaa eräpäivään mennessä tai heti
Mikäli varattavan kohteen tai tuotteen ennakkolaskua ei ole maksettu eräpäivään mennessä, tilaus poistuu ja kohde palautuu takaisin kauppaan
Ryhmätilauksien loppulaskutuksen osalta käytössämme on laskutus- ja toimistolisä (12 € / lasku).
Verkkopalvelussa esitetyt hinnat ovat arvonlisäverollisia.
Sovellamme majoituskohteissa dynaamista hinnoittelua. Hinnat ovat riippuvaisia ajankohdasta ja vaihtelevat kuukausittain, viikoittain ja päivittäin.
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille.
Pidätämme oikeudet hintojen muutoksiin.
Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.
Hotellilla on oikeus käyttää ja luovuttaa rekisteröityjä osoitetietoja suoramainontaan, etämyyntiin ja muuhun suoramarkkinointiin sekä markkina- ja mielipidetutkimuksiin ellei asiakas tätä kiellä. Kiellon voi tehdä ehdoissa mainittuihin yhteystietoihin.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Luotu: 5.6.2016
Muokattu: 3.4.2024 / Hotelli Nuuksio
Muokattu:2.5.2024 / Hotelli Nuuksio
--